Word zelf een expert
Stel: je bent geen digibeet, wilt graag je social media activiteiten boosten of uitbreiden, maar je hebt de expertise (nog) niet in huis om iets moois van je social media te maken. Een social media abonnement, kant-en-klaar of persoonlijk, biedt dan niet altijd uitkomst. Bij Socialicious hebben we dat begrepen. Daarom geven wij helder, begrijpelijk social media advies over het gebruik en de inzet van social media voor bedrijven. Alles in heldere taal, voor jou en/of je medewerkers. Voor een gunstig uurtarief* komen we bij je langs, en nemen we de tijd om alles met je te bespreken.
We geven advies waar je mee verder kunt. Onze adviezen zijn namelijk bedoeld om zelf mee aan de slag te gaan. We leggen zo duidelijk mogelijk uit waar de knelpunten in jouw social media beleid zitten, of hoe je het effectiefst een campagne in kunt zetten, en reiken handvatten aan die je in staat stellen om zelf je social media beleid te voeren. De touwtjes blijven in jouw handen.
Altijd persoonlijk advies
Wil je meer weten over het effectief gebruiken van LinkedIn? Wij staan voor je klaar, en bespreken graag welke strategie jij en je medewerkers het beste kunnen hanteren om zo veel mogelijk uit deze en andere zakelijke social media te halen. Wil je je bedrijf gaan vertegenwoordigen op Facebook? Ook dan is Socialicious de aangewezen adviseur. Ook voor ’s werelds bekendste mini-blog, Twitter, weten wij altijd een passend advies te bedenken om je verder te helpen. Datzelfde geldt voor Google+, Instagram en Pinterest.
Zelfs als je alles al denkt te weten over het zakelijk gebruik van social media, is het niet onverstandig om eens advies in te winnen. Je bent immers nooit te oud om te leren! Dat geldt ook voor ons, wij zien het als een uitgesproken uitdaging om te sparren met andere experts in het vakgebied. Onthoud dat de social media adviezen van Socialicious vooral informeel en persoonlijk zijn. Ze passen volledig bij jouw vragen en kennisniveau.
Nieuwsgierig geworden? Voel je vrij om je gegevens achter te laten, zodat wij contact met je op kunnen nemen. Als je laat weten waar je vraag over gaat, kunnen we je gelijk in de goede richting wijzen!